211 151 211

Nástroje pro vaše zaměstnance




Gmail - Více než e-mail

Gmail

Víc než e-mail

Google Mail screenshot

Posílejte e-maily, ať pracujete kdekoli

Gmail funguje v jakémkoli počítači nebo mobilním zařízení s datovým připojením a podpora režimu offline vám umožní pracovat i v době, kdy jste odpojeni. Ať již jste ve své kanceláři, na schůzce nebo v letadle, vaše e-maily jsou stále s vámi.

Pracujte rychle, ušetřete čas

Gmail je navržen tak, abyste byli produktivnější. Úložiště 25 GB znamená, že nikdy nemusíte nic mazat, výkonné vyhledávání vám umožní vše najít a štítky a filtry vám pomohou zachovat si přehled.

Buďte ve spojení

Vaše schránka není určena jen pro zprávy, ale umožňuje také kontakt s lidmi. Pomocí chatu, hlasového chatu a videochatu můžete zjistit, kdo je online, a ihned se spojit. U každého e-mailu jsou zobrazeny profilové fotky kontaktů, poslední aktualizace a sdílené dokumenty.

Další informace

jmeno@vasefirma.com

Vyberte e-mailovou adresu, která odpovídá názvu nebo webové adrese vaší firmy: jmeno@vasefirma.com.

E-mail v mobilu

Gmail funguje nativně v oblíbených mobilních telefonech, jako jsou Android, iPhone, BlackBerry a Windows Phone. Umožňuje přijímat a odesílat e-maily v libovolném zařízení s webovým prohlížečem. Další informace.

Podpora režimu offline

Aplikace Offline Google Mail pro prohlížeč Chrome umožňuje číst a psát e-maily bez internetového připojení. Vytvořené zprávy budou odeslány a vaše schránka bude synchronizována při dalším připojení k internetu.

Místo ve schránce pro vše

Google Apps pro firmy poskytuje e-mailovou schránku o velikosti 25 GB pro každého uživatele. To znamená, že můžete ukládat všechny své důležité e-maily a nemusíte ztrácet čas mazáním doručené pošty za účelem uvolnění místa ve schránce.

 

Výkonné vyhledávání

Rychlé vyhledávání ve všech vašich e-mailech, štítcích a dokumentech pomocí vyhledávače Google přímo z vaší schránky vám umožní najít přesně to, co hledáte.

Štítky a filtry

Vytvořte štítky, abyste mohli své e-maily kategorizovat, uspořádat a procházet. Pomocí výkonných filtrů můžete nové zprávy automaticky označovat a zařazovat podle zvolených pravidel.

Spolupracuje s Kalendářem

Když dostanete e-mail, který vypadá, že se týká události, můžete jej přidat do svého kalendáře jediným kliknutím. Datum, čas, účastníci a popis budou přidány automaticky.

Delegování e-mailů

Pokud vám někdo jiný pomáhá spravovat vaši doručenou poštu, můžete to ještě více usnadnit delegováním vašich e-mailů na danou osobu. Tím umožníte jinému uživateli číst, odesílat a mazat zprávy vaším jménem.

 

Poštovní klienti v počítači

Pokud používáte poštovního klienta pro osobní počítače, jako je Microsoft Outlook®, Apple Mail nebo Mozilla Thunderbird, můžete jej se službou Gmail nadále používat. Gmail nabízí podporu protokolů POP a IMAP a také nástroj Google Apps Sync for Microsoft Outlook.

Váš osobní tlumočník

Posílají vám vaši zahraniční spolupracovníci, partneři nebo dodavatelé e-maily v jazycích, kterým nerozumíte? Gmail rozpozná e-maily, které nejsou ve vašem jazyku, a po jediném vašem kliknutí je přeloží.

Navrženo pro zabezpečení a spolehlivost

Gmail zahrnuje funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou ověření sestávající ze dvou kroků, zobrazení příloh v prohlížeči, šifrovaná spojení se servery Google, souběžně replikované úložiště e-mailů, integrované obnovení po havárii, filtrování spamu a ověřování odesílatelů. Další informace.

Kalendář - Buďte se svým týmem synchronizovaní

Kalendář

Buďte se svým týmem synchronizovaní

Kalendář screenshot

Zůstaňte organizovaní a dochvilní

Můžete si pomocí Kalendáře uspořádat svůj den a dostávat připomenutí událostí do telefonu nebo do schránky. K události můžete připojit soubory nebo dokumenty, abyste při zahájení schůzky měli správné materiály.

Najděte ten správný čas pro svůj tým

Sdílení kalendáře usnadňuje vyhledání volného času pro vaše spolupracovníky a funkce inteligentního plánování navrhuje časy schůzek, které vyhovují všem.

Publikujte kalendáře na web

Můžete vytvořit kalendář událostí a vložit jej na svůj web nebo nastavit bloky pro schůzky, aby si zákazníci mohli vybrat vhodný čas.

Další informace

Snadné plánování událostí

Kalendář Google usnadňuje plánování událostí a může pomocí e-mailu automaticky rozesílat pozvánky a sledovat potvrzení.

Kalendář v mobilu

Můžete synchronizovat vestavěný kalendář v oblíbených mobilních telefonech (například Android nebo iPhone) s Kalendářem Google, nebo přistupovat do svého kalendáře z libovolného zařízení s webovým prohlížečem. Další informace.

Podpora režimu offline

Aplikace Kalendář Google pro prohlížeč Chrome vám umožňuje zobrazit váš plán a odpovídat na pozvánky i v případě, že internetové připojení není dostupné. Váš kalendář a odpovědi na pozvánky budou synchronizovány po vašem dalším připojení k internetu.

 

Delegování kalendáře

Pokud vám někdo jiný pomáhá spravovat váš kalendář, můžete to ještě více usnadnit delegováním přístupu na danou osobu. Tím umožníte jinému uživateli vytvářet události, odpovídat na pozvánky a spravovat váš plán.

Práce v různých časových pásmech

Kalendář Google usnadňuje práci s lidmi v jiných časových pásmech. Funkce převodu časového pásma zajišťuje, že časové pásmo vašeho kalendáře se při vašich cestách přizpůsobuje, a přizpůsobitelná pracovní doba upozorní vaše kolegy, aby pro vás neplánovali schůzky v pozdních nočních hodinách.

Kalendářoví klienti v počítači

Když dostanete e-mail, který vypadá, že se týká události, můžete jej přidat do svého kalendáře jediným kliknutím. Datum, čas, účastníci a popis budou přidány automaticky.

Delegování e-mailů

Jestliže používáte kalendářovou aplikaci v počítači, například Microsoft Outlook®, Apple iCal nebo Mozilla Sunbird, můžete automaticky udržovat její synchronizaci s Kalendářem Google.

 

Zobrazení dostupnosti

Na boční stranu kalendáře si můžete přidat widget, který bude zobrazovat aktuální dostupnost lidí, s nimiž nejvíce spolupracujete. Budete tak vědět, kdo je k dispozici pro krátký hovor či chat a kdo má právě schůzku.

Navrženo pro zabezpečení a spolehlivost

Kalendář Google zahrnuje funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou šifrovaná spojení se servery Google, souběžně replikované úložiště událostí v kalendáři, integrované obnovení po havárii a jemně odstupňované sdílení, které vám umožní sdílet kalendář s osobami ve vaší organizaci i mimo ni. Další informace.

Připomenutí událostí

Do své schránky nebo do mobilního telefonu můžete dostávat vlastní připomenutí obsahující všechny podrobnosti o nadcházejících schůzkách a událostech právě v době, kdy je potřebujete.

Disk - Pracujte spolu. Současně.

Disk

Pracujte spolu. Současně.

Disk Screenshot

Mějte přístup k souborům odkudkoli

S Diskem Google máte ke své práci přístup odkudkoli a z jakéhokoli prostředí, ať už jde o Mac, PC, mobilní zařízení, nebo web. Stačí stáhnout Disk do počítače Mac nebo PC a synchronizovat soubory z počítače s cloudem. Když v zařízení aktualizujete soubor, změny se automaticky uloží v Disku i ve vašem dalším zařízení, takže vždy budete mít po ruce aktuální verze svých souborů. Další informace

Vdechněte svým souborům život

Jednotlivé soubory nebo celé složky můžete sdílet s jednotlivými uživateli, s celým týmem nebo dokonce se zákazníky, dodavateli a partnery. Chcete-li přidat své názory a získat zpětnou vazbu, můžete soubory komentovat a odpovídat na komentáře.

Nakupujte úložiště, kolik a kdy potřebujete

Začínáte s úložištěm 5 GB pro každého vašeho uživatele. Potřebujete více? Za pouhé 3 € měsíčně za 20 GB mohou administrátoři centrálně zakoupit a spravovat až 16 TB (Ano, to je 16 000 GB!) dalšího úložiště pro každého uživatele. Zobrazit ceny

Dokumenty

Dokumenty

Můžete vytvářet bohaté dokumenty s obrázky, tabulkami, rovnicemi, kresbami, odkazy a dalšími objekty. Pomocí komentářů sociálních sítí můžete shromažďovat vstupy a spravovat připomínky.

Tabulky

Tabulky

Pomocí našeho výkonného editoru tabulek můžete udržovat a sdílet seznamy, sledovat projekty, analyzovat data a sledovat výsledky. Díky nástrojům, jako jsou pokročilé vzorce, vložené grafy, filtry a kontingenční tabulky, získáte nové náhledy na svá data.

Prezentace

Prezentace

Pomocí našeho editoru prezentací, který podporuje například vložená videa, animace a dynamické přechody snímků, můžete vytvářet krásné snímky. Publikujte své prezentace na web, aby je mohl vidět každý, nebo je sdílejte soukromě.

Další informace

Otevření a zobrazení jakéhokoli souboru

Přímo v prohlížeči lze zobrazit více než 30 typů souborů včetně obrázků, HD videí a souborů aplikací Adobe Illustrator a Photoshop, a to i v případě, že vaše zařízení nepoužívá originální software daného souboru. Soubory z aplikací Smartsheet, DocuSign nebo SlideRocket a jiných webových aplikací můžete ukládat přímo na Disk Google a potom tyto aplikace spouštět otevřením těchto typů souborů z vašeho Disku.

Výkonné vyhledávání

Už nemusíte myslet na to, do které složky jste který dokument vložili. Díky rychlému vyhledávání od společnosti Google najdete přesně to, co hledáte. Můžete prohledávat obsah, který jste vytvořili, a dokumenty, které jsou s vámi sdíleny.

Import vaší stávající práce

Pomocí Dokumentů Google lze snadno importovat vaše stávající soubory a převést je z nejběžnějších textových, tabulkových a prezentačních formátů, abyste je mohli upravovat a sdílet. Optické rozpoznávání znaků (OCR) dokonce umožňuje importovat upravitelný text ze souborů PDF a obrázků.

Jednoduchý export

V případě potřeby můžete kterékoli ze svých dokumentů snadno stáhnout v běžných formátech pro text, tabulky, prezentace a kresby, nebo je exportovat do souborů PDF na svůj pevný disk.

Tisk

Pomocí služby Google Cloud Print můžete každý dokument vytisknout přímo z webového prohlížeče nebo i z mobilního telefonu či tabletu.

Úpravy v mobilním zařízení

Mobil umožňuje víc než pouhé zobrazení dokumentů. V zařízení Android nebo v jiném mobilním webovém prohlížeči můžete provádět úpravy a sdílet je s ostatními v reálném čase. Další informace.

 

Rychle nalezení toho, co hledáte

Pomocí výkonných vyhledávacích funkcí rychle najdete to, co potřebujete. K vyhledání jakéhokoli souboru můžete použít klíčová slova a filtry. Můžete dokonce vyhledávat v naskenovaných dokumentech objekty v obrázcích nebo textu.

Historie verzí

Můžete mít přehled o všech změnách, které váš tým provedl v jednotlivých dokumentech. Podrobná historie revizí vám umožňuje zobrazit každý dokument po provedení určité sady úprav a v případě potřeby je vždy možné vrátit se k předchozí verzi.

Jednoduché formuláře

Můžete vytvořit formulář pomocí jednoduchého editoru formulářů a shromažďovat data od kolegů nebo zákazníků. Všechny odpovědi budou zaznamenány do tabulky, takže je lze snadno analyzovat a sdílet.

Kresby

Pomocí editoru kreseb můžete vytvářet vizuální prvky a spolupracovat na nich. Potom je můžete pomocí webové schránky vložit do existujících dokumentů nebo prezentací.

Vlastní styly

Pomocí vlastních stylů, které vám umožní definovat výchozí styly pro nadpisy, podnadpisy, text a další položky, můžete ve svých dokumentech snadno nastavit konzistentní formátování.

Galerie šablon

Pomocí předem připravené šablony můžete rychle zahájit práci. Můžete také vytvořit vlastní šablony s barvami a logy vaší firmy a sdílet je soukromě v rámci organizace.

 

Výkonné vzorce

Tabulky Google obsahují velké množství vestavěných funkcí pro všechny očekávané standardní finanční, statistické, matematické a databázové operace a dále několik jedinečných funkcí, jež umožňují používat data přímo z webu.

Grafy a vykreslení

Tabulky Google umožňují snadno vytvářet standardní grafy, jako jsou spojnicové grafy, bodová vykreslení, výsečové grafy, pruhové grafy a další typy. Další data můžete rovněž zachytit v jedinečných dynamických typech grafů, jako jsou grafy časové osy, grafy pohybu a další typy.

Nástroje pro analýzu dat

Tabulky Google obsahují výkonné nástroje pro analýzu dat, jako jsou kontingenční tabulky, filtry, ověřování dat a řešitele.

Navrženo pro zabezpečení

Dokumenty Google zahrnují funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou šifrovaná spojení se servery Google, ukládání souborů v reálném čase, souběžně replikované úložiště dokumentů, integrované obnovení po havárii a ovládací prvky pro jemně odstupňované sdílení, které vám umožní sdílet práci s těmi správnými osobami. Další informace.

Hangouts - Online videohovory

Hangouts

Online videohovor

Hangouts screenshot

Připojte se kdykoli a kdekoli

Hangouts vám přináší online videohovory přímo do vašeho notebooku, mobilu nebo tabletu. Stačí jedno kliknutí a můžete se setkat tváří v tvář až s 15 kolegy nebo klienty, kteří se nacházejí kdekoli na světě.

Pracujte rychleji

Hangouts jsou plně propojeny s produktivními aplikacemi od společnosti Google, takže se přizpůsobí vašemu způsobu práce. Hangout tak můžete snadno naplánovat ze svého kalendáře, nebo přímo zahájit z vaší doručené pošty. Během schůzky můžete z Disku Google přidat dokument a v reálném čase v něm spolu s ostatními kolegy dělat změny.

Ušetřete čas

Nezáleží na tom, jestli pracujete s globálním týmem, nebo právě vedete pohovor s novým kandidátem. Hangouts vám umožní spojit se s dalšími lidmi, aniž byste museli trávit čas cestováním, nebo investovat do speciálního hardwaru. Je to skoro, jako byste spolu seděli ve stejné místnosti.

Weby - Sdílené pracovní prostory pro váš tým

Weby

Sdílené pracovní prostory pro váš tým

Weby screenshot

Snadné vytváření

Můžete vytvářet projektové weby, aniž byste museli napsat jediný řádek kódu. Je to snadné jako psaní dokumentu. A abyste ušetřili ještě více času, můžete si vybrat ze stovek předem připravených šablon.

Snadné uspořádání

Pomocí týmového webu můžete uspořádat vše od kalendářů až po dokumenty, prezentace a videa. Integrované vyhledávání Google umožňuje snadno najít přesně to, co hledáte.

Rychlé sdílení

Kliknutím na tlačítko můžete svůj web sdílet s vaším týmem, s celou firmou nebo dokonce i se zákazníkem nebo partnerem. Můžete ovládat, kdo může váš web zobrazit a kdo jej může upravovat. Tato nastavení je možné kdykoli později upravit.

Další informace

Intuitivní úpravy

Weby Google používají intuitivní editor pro vytváření a aktualizace webů, takže vše je jednoduché jako psaní dokumentu. Můžete vkládat všechny typy gadgetů – dokumenty, videa, obrázky, sdílené kalendáře a další.

Galerie šablon

Pomocí některé z předem připravených šablon můžete rychle začít vytvářet webové stránky. Můžete také pro vaši firmu vytvořit soukromě sdílenou galerii šablon s weby přizpůsobenými vašim potřebám.

Výkonné vyhledávání

Projektové a týmové weby jsou užitečné pouze za předpokladu, že hledané informace je možné najít. Při použití integrovaného vyhledávače Google je vyhledání požadovaných stránek jednoduché a rychlé.

 

Jemně odstupňovaná oprávnění

Weby Google vám umožňují nastavit různé přístupové seznamy pro různé stránky každého webu. S jejich pomocí můžete umožnit partnerovi nebo dodavateli zobrazení pouze relevantní části vašeho projektového webu nebo vytvořit celý intranet vaší firmy se správným přístupem pro každé oddělení.

Úložiště

Weby Google poskytují spoustu úložného prostoru. Vaše společnost získá pro soubory kvótu 10 GB a dalších 500 MB za každého uživatele ve společnosti. Dokumenty, kalendáře a videa vložené z Dokumentů Google se do této kvóty nepočítají.

 

Přizpůsobení

Pomocí skriptů jazyka Google Apps Script nebo vytvořením vlastních gadgetů pro váš web v jazyku HTML nebo JavaScript můžete dosáhnout ještě většího přizpůsobení.

Navrženo pro zabezpečení a spolehlivost

Weby Google zahrnují funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou šifrovaná spojení se servery Google, ukládání souborů v reálném čase, souběžně replikované úložiště webů, integrované obnovení po havárii a ovládací prvky pro jemně odstupňované sdílení, které vám umožní sdílet práci s těmi správnými osobami. Další informace.

Sejf - Přidejte si do Google Apps služby archivace a vyhledávání v elektronických dokumentech

Sejf

Přidejte si do Google Apps služby archivace a vyhledávání v elektronických dokumentech

Sejf screenshot

Zásady uchovávání

Můžete definovat zásady uchovávání, které budou automaticky používány pro vaše e-maily a chatové zprávy.

Archivace e-mailu a chatu

Vaše e-maily a chatové zprávy jsou archivovány a uchovávány podle vašich zásad, takže nedochází k nechtěným smazáním.

Vyhledávání v elektronických dokumentech

Pomocí výkonných vyhledávacích nástrojů, které vám pomohou najít a načíst relevantní e-maily a chatové zprávy, budete připraveni na soudní spory a audity souladu s příslušnou legislativou.

Blokování z důvodu soudního sporu

Můžete u uživatelů podle potřeby nastavit blokování z důvodu soudního sporu. Jestliže je nastaveno blokování, nemohou uživatelé mazat e-maily a chatové zprávy.

Export

Můžete určité e-maily a chatové zprávy exportovat do standardních formátů pro další zpracování a kontrolu.

Audity

Můžete nechat vytvořit zprávy o aktivitě uživatelů a akcích v archivu. Zobrazí se vyhledávání, zobrazení zpráv, exporty a další položky.

Další informace

Řízení informací

č

Sejf Google Apps vám umožní snížit riziko a náklady spojené se soudními spory a audity souladu. Za další 4 € za uživatele měsíčně získáte funkce, které vaší firmě pomohou se na tyto situace připravit.

Archivace a správa na jednom místě

Jediný archiv pro e-maily a chatové zprávy, ve kterém jsou data přímo spravována. Zásady řízení jsou aplikovány přímo na úložiště dat, což eliminuje potřebu duplicitních dat v samostatném archivu a pomáhá snižovat rizika spojená s přesouváním a poškozením dat. Robustní kontrolní záznam poskytuje úplný přehled o celém archivu.

 

Uchovávání firemních dokumentů

Zásady uchovávání e-mailu a chatu umožňují firmám definovat standardní zásady uchovávání pro Gmail a chatové zprávy. Na konci období uchovávání zprávy se automaticky stanoví zajištění souladu se zásadami uchovávání. Automatický proces zajišťuje, že žádná data blokovaná z důvodu soudního sporu nejsou smazána, a snižuje riziko poškození a nedodržení souladu. Blokování zpráv pomáhá zajistit, aby e-maily a chatové zprávy byly i po uplynutí standardního období uchovávání zachovány pro právní záležitosti nebo vyšetřování.

Vyhledání relevantních dokumentů

Nástroje pro vyhledávání v elektronických dokumentech umožňují oprávněným uživatelům prohledávat archiv dat, která mohou být relevantní pro určitou záležitost nebo vyšetřování. Vyhledávací algoritmy společnosti Google mohou prohledávat v archivu velké množství e-mailů z celé domény a rychle vracet výsledky. Z výsledků vyhledávání mohou oprávnění uživatelé definovat a spravovat kolekce výsledků vyhledávání zpráv a spolupracovat s ostatními na jejich správě. E-maily lze z archivu exportovat k další kontrole a zpracování.

 

Navrženo pro zabezpečení

Sejf Google Apps zahrnuje funkce pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti, jako jsou šifrovaná spojení se servery Google, souběžně replikované úložiště zpráv, integrované obnovení po havárii a ovládací prvky pro sdílení, které vašim uživatelům umožní bezpečně spolupracovat. Další informace.

Další - Služba Apps má i další užitečné nástroje

Další

Služba Apps má i další užitečné nástroje

Další screenshoot
Chrome pro firmy

Chrome pro firmy

Prohlížeč Chrome byl vytvořen od základu tak, aby poskytoval co nejlepší prostředí pro Gmail, Dokumenty, Kalendář a další služby. Podporuje pokročilé funkce, jako jsou podpora režimu offline a oznámení na ploše. Další informace

Quickoffice

Quickoffice

Aplikace Quickoffice pro Google Apps je určena pro platformu Android a zařízení iPhone a iPad. Quickoffice umožňuje vytvářet a upravovat soubory Microsoft Office, když potřebujete na svých cestách rychle provést nějakou úpravu a nemáte přístup k drahému softwaru. Další informace

Cloud Connect pro Microsoft Office

Cloud Connect for Microsoft Office

Google Cloud Connect for Microsoft Office přináší spolupráci s možností úprav více uživatelů v prostředí Microsoft® Office. Můžete se spolupracovníky sdílet, zálohovat a současně upravovat dokumenty aplikací Microsoft Word, PowerPoint® a Excel®.

Ještě další aplikace*

Google +

Google +

Sdílejte na webu tak jako v životě.

AdWords

AdWords

Zobrazte své reklamy na webu Google a v naší reklamní síti

AdSense

AdSense

Umístěte reklamy Google na své webové stránky a vydělávejte

Analytics

Analytics

Získejte podrobné informace o návštěvnosti svých webových stránek a účinnosti marketingu

Checkout

Checkout

Dokončujte online nákupy rychleji a bezpečněji

Moderátor

Moderátor

Shromažďujte a organizujte dotazy a názory na jakékoli téma od skupiny lidí podle důležitosti

Překladač

Překladač

Zobrazte webové stránky v jiných jazycích

Google Apps Script

Google Apps Script

Skriptovací jazyk JavaScript v cloudu pro automatizaci úkolů

Sloučené tabulky

Sloučené tabulky

Vizualizace, slučování, hostování a sdílení tabulek s daty

Vlastní vyhledávání

Vlastní vyhledávání

Vytvořte si vlastní vyhledávací prostředí pro svoji komunitu

Mapy

Mapy

Zobrazte mapy a trasy

Hlas

Hlas

Jedno číslo pro více telefonů, online hlasová schránka a levné volání

Blogger

Blogger

Sdílejte svůj život online pomocí blogu – je to rychlé, snadné a zdarma

Adresář míst

Adresář míst

Vložte svou firmu do Map Google

Zprávy Google

Zprávy Google

Procházejte tisíce novinových zpráv

Youtube

YouTube

Sledujte, nahrávejte a sdílejte videa

Kód

Kód

Dokumentace pro vývoj pomocí nástrojů a rozhraní API od společnosti Google

Picasa

Picasa

Sdílejte fotky s přáteli a rodinou, prozkoumejte fotky veřejné

*Na služby, které nejsou součástí základní sady Google Apps, se nevztahují smluvní podmínky podpory Google Apps a nejsou pokryty zárukou dostupnosti služby Google Apps na základě smlouvy SLA. Některé služby nemusí být ve všech oblastech dostupné a mohou se bez upozornění změnit. Další informace naleznete v Zásadách pro poskytování služeb technické podpory.

A co to rovnou vyzkoušet?

Google Apps si můžete sami vyzkoušet a pak se rozhodnout. Kontaktujte nás pro zahájení zkušební doby ještě dnes a zjistěte, proč tolik firem Google Apps využívá.